Alla inlägg under september 2009

Av Malin - 16 september 2009 22:14

inga läxor har jag lyckas göra heller....åå nåja det är inte hela världen ;P får skylla mig själv...

Har iaf umgåtts med kompisarna nu ikväll och haft det riktigt trevligt :D har saknat dom :) <3

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, vi hörs väll i morgon i eftermiddag :)

Ha det så bra <3

Av Malin - 16 september 2009 18:07

veckorna går verkligen fort nu, i måndags kändes det verkligen som den här veckan skulle hasa sig fram men den har ju bara rusat iväf...nåja det är i och för sig bara onsdag idag. Men i morgon är det torsdag :D

Jag ska snart fara iväg till ett par kompisar och umgås men jag blir nog inte borta så länge eftersom jag måste göra lite läxa...sen tänkte jag lägga mig tidigt också ;P hahah ajja.. vi hörs senare :)

Kram <3



..................................



Finns jag inte? Ser dom mig inte? Ser dom inte den smärtan som strålar ut från ögonen? Nej det gör dom inte och dom tittar inte ens efter när det egentligen är deras jobb!!

Jag blir så arg men försöker snabbt skjuta det ifrån mig. Ingen anledning till att vara arg egentligen när jag inte ens vill ha deras hjälp, dom har egentligen ingen hjälp att erbjuda för dom har ingen aning....dom snokar bara....

Av Malin - 15 september 2009 22:17

nu ska jag verkligen försöka gå och lägga mig, tänk så härligt det hade varit om jag hade somnat typ nu hahaa :)

Jag skriver ju ofta rätt "tidigt" på kvällen; Nu ska jag gå och lägga mig...osv.. . :) Men det blir sällan att jag gör det, jag kommer jämt på något jag måste göra innan jag somnar så då blir det rätt sent ändå....ajaa, så nu säger jag så här; Nu ska jag försöka gå och lägga mig ;D

Ååå jag är så slut i kroppen att jag vet inte ens vad jag snackar om.....man kan även säga att jag har "bloggtorka" ;P

säg vad ni vill att jag ska skriva, en liten mening gör nada...jag bits inte :P

Nä. Vi hörs i morgon hörrni :)

Kram på er<<3  

Av Malin - 15 september 2009 17:48

hejhej. Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har inte hunnit med det...

Idag har jag iaf varit på skolan, den långa skoldagen men som är blir bättre tack vare mina glada och roliga nya klasskompisar :) Men saknar verkligen min gamla skola, gamla klasskompisarn, gamla klass, gamla lärare....jaa listan är lång. Får hälsa på min gamla skola någon dag :) <3<3

Har nyss ätit lite middag och tänkte nu sätta mig och göra lite läxor men vi får se hur det blir med den saken, om jag orkar som sagt ;P

Vi hörs senare. Kram kram <3



...............................



Har hålet i bröstkorgen växt igen...det var så länge sedan det rev och slet. Men jag känner hålet fortfarande, jag vet att det finns där och väntar på att något ska krossa mig så det kan riva och slita så där som det brukar göra så mycket. Det verkar älska att plåga mig. Jag tassar på tå för rädslan av att det ska riva extra mycket nu när det inte har gjort det på ett tag...det är väll bara att ställa sig in på att det inom en snar framtid säkert kommer göra det.

Av Malin - 13 september 2009 21:34

Nej, redan söndag kväll. Vill inte ha måndag, vill helst lägga mig och sova nu och skippa skolan i morgon. Men nej det kan jag inte. Det är bara att stiga upp i morgon och hoppas att dagen går fort, ååh hoppas hoppas den går fort!! :P

Nä nu ska jag börja göra mig klar sen ska jag sova. Blir längre inlägg i morgon.

Kram på er och sov gott. <3  

fel

Av Malin - 13 september 2009 14:59

måste ha varit fel på sidan tidigare, skulle logga in och skriva här men det funkade inte....(?) Ajaa.

Vaknade inte så jätte sent i morse villket känns rätt skönt, för då kanske jag kan somna tidigt ikväll :)

Sedan jag vaknat har jag bara tagit det lugnt, sett lite tv och fikat (A) 

Nu ska jag se lite film och äta lite godis sen igår ;D

Vi hörs.

Av Malin - 13 september 2009 01:21

Usch vars tog lördagen vägen. Vill ha mer och länge helg! ;D Idag har jag bara tagit det lugnt, vid middags tid for vi till släktingar och åt middag och umgicks. Trevligt :)

Nu är jag jätte jätte trött och kommer nog att somna inom 2 minuter om jag lägger mig ner. Ska riktigt sova ut i morgon.

Vi hörs i morgon då. Sov gott <3



...............................



Jag klättrade upp för stegen men föll ner några steg då och då, nu....står jag bara still....

Kanske bäst att låta det vara så, det kanske är tänkt att det ska vara så...

??

Av Malin - 12 september 2009 13:10

asså jag fattar typ ingenting av det här nya systeet dom har gjort med bloggsidan...ajaa jag får väll ta mig tid någon gång och försöka fatta (A) Hoppas ni iaf hade en trevlig fredagskväll igår. Det hade jag, jag hade jätte roligt med kompisarna och jag kom hem rätt sent :]

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag sedan mot kvällen blir det att fara till släkten och äta middag :)

Vi hörs senare. Kram.



  <3


Ovido - Quiz & Flashcards