Alla inlägg under september 2009

Av Malin - 2 september 2009 22:51

Onsdagen har nu redan flugit förbi och i morgon är det torsdag och efter det är det fredag och det innebär HELG! ;D haha vill ha sovmorgon (A)

I morgon ska jag stiga upp tidigt så jag ska försöka lägga mig och sova nu, känner mig inte så jätte trött men ska försöka.

Vi hörs i morgon eftermiddag :) 

Kram <3


.....................


There's always gonna be another mountain,

I'm always gonna wanna make it move,

Always gonna be be an uphill battle,

Sometimes I gonna have to lose

Av Malin - 2 september 2009 16:22

det blev en kort shopping tur idag, men hittade rätt mycket fint som jag köpte ändå. Haaha nu har jag spenderat pengar ;P

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Några kompisar kanske ska komma hit och se lite film eller något. Fast jag måste egentligen ta itu med alla läxor som jag redan har :/ Usch, Typiskt mig att skjuta upp det..ÅÅ....ajaa jag får väll skylla mig själv. Men jag ska nog göra dom nu en stund innan middagen.

Vi hörs lite senare. Kraam på er<3


..................


Every step I'm taking,

Every move I make feels lost with no direction.


Av Malin - 1 september 2009 22:57

Den här eftermiddagen har konstigt nog gått fort...tycker att på dagarna när man har skola så går tiden så sakta och när man kommer hem så går kvällarna för fort. I morgon är det onsdag och jag har inte så lång dag faktiskt, villket känns jätte härligt men en kompis undrade om jag ville gå på stan en stund med henne efter skolan så jag kommer nog hem sent i morgon igen.

Men nu ska jag göra mig klar för att sova. Vi hörs i morgon på eftermiddagen.

God Natt på er<3

Av Malin - 1 september 2009 17:21

Kom för en stund hem från skolan...Skolan har bara varit bra, har bara varit lite trött och det var en lång skoldag. Kom hem med ett gott humör men några här hemma lyckades krossa det helt! Har nyss ätit lite middag och ska väll lyssna på musik en stund i mitt rum nu.


.................................


Jag försöker ta på min "le mask", försöker inte visa den plötsliga smärtan som börjat i hålet i bröstkorgen men som ilar ut till varendra kroppdel. Jag känner armarna domna bort och hur allt börjar snurra i skallen, jag trycker lite diskret armarna mot bröstkorgen som för att skydda mig.

Jag ville egentligen ställa mig upp och skrika: Men jag då??! Betyder jag ingenting?? Hör ni inte mitt hål i bröstkorgen riva och slita som om det ska döda mig inombords!!?

Men istället sitter jag här nu i mitt rum med stängd dörr där ingen kan se mig sitta på sängen och försöka svälja ner tårarna som verkar ha bildat en klump i halsen och gungar fram och till baka med armarna runt knäna.

Jag tänker igenom allt, mitt huvud verkar inte veta annat än stapla fina högar av allt som är smärtsamt, sen stelnar jag till när en fråga slår mitt huvud. Fick jag nyss en bekräftelse om att jag verkligen inte betyder något?

Ovido - Quiz & Flashcards