Alla inlägg under september 2009

Av Malin - 6 september 2009 21:49

Gud så trött jag är trots att det har varit helg och man har haft sov morgon...

Så nu tänkte jag ta en tidigt kväll och gå ner och fika lite sedan packa och sen sova, jag måste egentligen plugga och göra en massa annat men jag orkar inte. Inte första gången jag skjuter iväg alla måsten, faan jag måste bli bättre på att göra dom grejorna jag måste göra...Men det är inte så roligt att göra det när man känner sig så misslyckad...

Nä fy fan en ny dag i morgon och nya tag! Nu behöver jag bara sova.

God natt på er<3

Av Malin - 6 september 2009 18:04

Det sticker i kroppen och jag tar ett djupt andetag och försöker slappna av. Min hjärna spelar upp repliser som dyker upp framför ögonen då och då och jag rycker till och suckar igen när det sticker i kroppen igen...

Jag ställer mig upp och tittar mig i spegeln, kan man se någon sorts av stickningar på utsidan. Jag skrattar till, ett lågt och framtvingande skratt...Faan vad löjlig jag är tänker jag och suckar....

Av Malin - 6 september 2009 16:24

Förlåt för att jag inte skrev något igår men jag var med mina kompisar efter middagen iaf och vi hade jätte roligt :) Den här helgen har kännts flera dagar lång men samtidigt inte...den har åkt berg och dalbana mellan bra och dålig.

Vi ses <3


.....................


Ilskan kom sen en svag mot mig men jag tvingade mig själv att hålla mig lugn när jag egentligen ville skrika. Hålet i bröstkorgen slet och rev ljudligt men jag sköt bort den för ilskan och besvikelsen dunkade i skallen ljudligare. 

Jag ryckte till när smärtan strålade ut i kroppen som att påminna mig om att smärtade i bröstkorgen fortfarande fanns kvar. Jag ville fortfarande skrika men tvingade ner det och satt tyst i stället och stirrade ut genom fönstret.


Några timmar senare hade jag lämnat huset och flög på molnen, istället för smärtan växte mitt hjärta och tog upp all plats i bröstkorgen...


Och Nu, stickande smärta som kommer från bröstkorgen....

Av Malin - 5 september 2009 11:08

Hej på er. Hade tänkt sova länge idag och gott men jag har inte gjort något utav det, jag vaknade vid typ 8 och kunde inte somna om sen så kändes det som jag har sovit typ 5 minuter....*suck*. Ajaa jag har då hunnit gjort en massa saker sedan jag vaknat ;P 

Ajaa, vi hörs senare. <3



Av Malin - 4 september 2009 23:27

Det var den fredagen då...Varför har kvällen gått så fort.? For på ica med mamma och köpte lite godis och sånt sedan så la vi oss i soffan och såg tv. Var härligt att bara vara hemma och ta det lugnt men samtidigt så känner jag mig så tråkig...men i morgon ska jag hitta på något! :D

Men nu, först och främst ska jag soooovaa ^^

Så vi hörs i morgon. Synes!



..............................


Det kommer mot mig och jag kan nästan känna känslan som snurrar runt mig, jag kan nästan känna den med fingertopparna försiktigt på kanterna. Samtidigt vill jag ta tag i den och dra den mot mig och hålla den hårt i mina armar men någon någonstans i mig så sitter det någon och försöker få mig att dra tillbaka handen och backa. Jag vet inte vad jag ska göra, ta tag i den eller dra mig undan...

Tankarna surrar som bin i skallen och jag blir yr för en stund, det är så många och så högljudda att tillslut hör jag bara ett brus av mina egna tankar, som på en tv när signalen inte finns, svart och vitt krigar mot varandra i ett högt brus...det pågår i min skalle just nu.

Av Malin - 4 september 2009 19:30

hahha jaaa nu är det äntligen fredag och helg! Sovmorgon i morgon, jaa tack! ;D Jag vet inte om jag ska hitta på någit ikväll. Jag känner mig jätte tråkig men jag funderar på att dra med mig syrran  och mamma och fara och handla chips och sedan sätta oss och se film ;D Känns som jag behöver ta det lugnt och vila ett tag, skjuta den hektiska skol veckan åt sidan ;P

Nä nu frågade mamma nyss om jag skulle med till ica, vi hörs lite senare.

Kraam på er<3

Av Malin - 3 september 2009 22:44

Jaaa i morgon är det fredag och då är det helg, vilket innebär sovmorgon ;D

Fast, har en lång skoldag i morgon så det kändes inte så roligt. Så jag kommer hem någon gång på eftermiddagen så som vanligt skriver jag då :)

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit hemma och tagit det lugnt och gjort lite läxor.

Men nu ska jag sova, Vi hörs som sagt i morgon :)

Kram på er! <3



...........................


i can reach it with my fingertips,

but i don't have the currige to touch it...


I want to laugh at myself, or kick myself.

Av Malin - 3 september 2009 18:54

Sitter nu hemma och nyss ätit lite middag. Nu måste jag ta itu med alla skolarbeten som står i en fin hög här bredvid mig. :/

Vi hörs om ett tag. Kram <3



......................


Jag ser dom nya kompisarna skratta och berätta om deras familjer. Dom ser lyckliga ut men jag försöker ändå söka djupt i deras ögon efter någon sort smärta som bara deras ögon kan visa. Jag är inte bra på det men jag hittar oftast inget annat än lycka och det gör att hålet i bröstkorgen river lite extra. 


Jag rycker till lite när en stol skrapar hemskt mot golvet men läraren slutar inte prata för det. Alla i klassen sitter uttråkade och lyssnar med ett öra på läraren, gäspningar hörs tydligt. 

Jag hör inte ens vad läraren säger, jag sitter och stirrar in i väggen med händerna under hakan. Alla röster och ljud blir bara ett brus i örat och jag skjuter det ifrån mig. Jag skakar lite på huvudet för att komma tillbaka till verkligheten och tittar runt i klassrummet. 

Alla har något sort lycka blinkandes i deras ögon, jag har sett det. Från första dagen, dom är lyckliga.

Jag önskar också att det fanns iaf lite ljus av lycka i mina ögon, men det finns inte och det var väldigt, väldigt länge sedan det fanns....



Ovido - Quiz & Flashcards