Alla inlägg under november 2009

Av Malin - 24 november 2009 20:24

Ger upp i pluggandet...har suttit ett tag nu men jag fattar ingenting så jag orkar inte göra något mer. Jag skjuter upp det tills i morgon...

Nu ska jag bara krypa ner i sängen och se någon film eller något.

hörs sen...



...............................



Önskar jag kunde få flyga iväg ett tag. Bara bort från allting...

Vara fri från allt och bara le medans jag flög högt bland molnen, men det är bara drömmar. Verkligheten slår till mig hela tiden. Jag hade vingar ett tag, men med tiden som hålet i bröstkorgen slet och rev så trasades mina fula vingar sönder mer och mer...Nu har jag inga.


Vill bara försvinna ett tag.


Medans all den här smärtan så hjälper det inte att fara till skolan och känna sig ful, trasig, dålig och ful igen. Det finns så många tjejor på skolan som är så vackra...förstår inte vad det är du ser i mig.

Det här kväver mig.


Smärtan i bröstkorgen dödar mig innifrån, långsamt och smärtsamt medans alla dom rösterna i huvudet som förklarar hur ful jag är kväver mig också långsamt och smärtsamt.

 

Av Malin - 24 november 2009 17:59

Bara tisdag, nej nu vill jag att veckan ska gå fortare ;P

Kom hem från skolan för ett tag sedan men har inte orkat gå ner och fixat något att äta, orkar inte ställa mig och laga mat för en person...tar nog bara en macka och ett glas mjölk. Sen så sitter jag här och har ångest över skolarbeterna som ligger bredvid mig, orkar verkligen inte sätta mig med dom fast jag vet att jag måste...

nåja, ska iaf ner och ta mig en macka nu.

Hörs sen.



............................



Som sagt, jag är bara den suddiga personen i hela stora bilden.


Varför slår ni inte till mig bara så jag faller ner till marken och trampar på mig! Det är i princip vad ni gör redan.

ÅÅ Det gör så jävla ont. Varför slutar det aldrig riva och slita...

Jag orkar inte mer....

 

Jag hittar inte meningen med livet...

Av Malin - 23 november 2009 22:26

Även om jag har sovit halva kvällen ska jag gå och lägga mig nu. Kändes ändå härligt. Fast det blir väll säkert se någon kass film på datorn, läsa eller lyssna på musik först ^^

I morgon har jag också en lång skoldag... *suck* Blir då att komma hem med skolböcker också eftersom jag inte orkade dra hem dom idag så det vart en mindre plugg dag....vill bara ha lov nu!

God natt!

heart eye  

Av Malin - 23 november 2009 20:44

faan. Somnade i soffan, har sovit tills nu...kommer säkert inte kunna somna ikväll då. Nåja, hjälper inte att jag sitter och tjurar över det, ska hoppa in i duschen nu sen blir det göra sig klar för sängen och för morgondagens skola.

Hörs på en stund.



................................



Känner mig så osynlig. Som att man kunde gå rätt igenom mig eller som om jag bara vore luft. Hålet i bröstkorgen river och sliter smärtsamt och jag är nästan förvånad att ingen annan hör hur det river inombords i mig. En del av mig vill skrika, gråta ut och vifta med armarna för att lyckas synas och för att berätta om hur jävla ont det gör. Men sen finns ju också den andra sidan, den där lilla, mörka, hemska versionen av mig som sitter och hånflinar och gör så att jag stänger inne allt. Även om jag vill ta den sidan som så gärna vill skrika, gråta och berätta för någon hur ont det gör varje dag så vinner alltid den mörka versionen av mig.


För på något sätt så vet jag att hon har rätt...


...Jag är ju bara det suddiga föremålet i hela bilden. - Inget man lägger märke och inget man orkar bry sig om.


 

Av Malin - 23 november 2009 18:21

Det har verkligen varit en låång skoldag idag, men nu är den över ^^

Snart är det ju jullov också! Wiieeoo längtar, vill ha lov :D

Har nyss ätit lite middag och ska nu bara ta det lugnt ett tag. Sätta mig framför tv:n kanske och kolla om man hittar något bra att se på ;P

hörs sen.



...........................



Guud. Är det ingen som hör hur mycket jag ekar av tomhet. Saknar dig så mycket att det ekar i hela mig. <3

skugg hjärta  

Av Malin - 22 november 2009 23:06

hade tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll men så blev inte fallet.

Har inte varit duktigt på att uppdatera idag men har varit så slö idag, känns som jag skulle behövas en eller två veckors semester utomlands vid en strand och strålande sol, jaa det skulle man ju inte tacka nej till....

ajaa, nu ska jag gå och lägga mig orch försöka sova.

hörs i morgon efter en lååång och jooobig skoldag :/

God natt




...............................................



road   <3<3

Av Malin - 22 november 2009 16:04

Oj så slut jag känner mig idag. Har varit ute och sprungit och det var jätte härligt även om det inte gick så bra, blev duschen direkt jag kom tillbaks sen gjorde jag mig en macka. Funderar på att sätta mig och se en film eller något nu :) Sen blir det kanske göra nå middag om jag orkar, är själv hemma.

hare bra.



...................................


orkar inte  


Varför slutar det aldrig riva och slita i hålet i bröstkorgen! Det gör såå ont!

Av Malin - 22 november 2009 14:11

Sorry att jag inte har orkat skriva tidigare men har bara slappat och tagit det lugnt sedan jag vaknade. Har hunnit sett en riktigt bra film också :)

Klockan bara rusar iväg...snart är det måndag.... *suck*

Har iaf tänkt fara ut och springa en sväng nu, är less på att bara ligga inne.

vi hörs på ett tag. :)



.........................



Det ekar så där enormt mycket inobords igen. Hatar det, vill bara vara med dig.

Din doft, ditt leende, dina varma armar runt mig, allt det är inbränt i hjärnan. Det hugger till i hjärtat när allt det slår tillbaka, saknar dig redan <3

so close...  


Ovido - Quiz & Flashcards