Alla inlägg under november 2009

Av Malin - 14 november 2009 17:41

hej på er. Hoppas ni hade en trevlig kväll igår :) Det hade jag, var med mina kompisar och hade verkligen super kul ;)

Är verkligen slö idag känner jag, har typ legat kvar i sängen och sett film sedan jag vaknade ^^

Ikväll ska jag vara med han och det blir väll se film eller nått <3

Nej nu ska jag kliva upp och försöka göra något viktigt.



.........................................


The time is going way too fast on the weekends....<3

welcome to reality     


Av Malin - 13 november 2009 18:55

Kom på att det är fredag den 13...haha läskigt ;)

Haha, ajaa...tänkte bara önska er en trevlig fredagskväll för jag ska nu åka iväg till kompisarna :) <3

Vi hörs i morgon. Kram

 

Av Malin - 13 november 2009 17:40

HELG! Fan så skönt, har längtat efter den här dagen hela veckan :D Fast skoldagen kunde ju ha varit bättre men nu är det helg så då tänker vi inte på skolan. :)

Ikväll blir det vara med lite kompisar tror jag, men först och främst ska jag ta en långdusch sedan blir det fredagsmiddag :)

Vi hörs lite senare.



.................................


I am just messing things up...

 

Av Malin - 12 november 2009 22:26

Jahap, då var det redan fredag i morgon då. så härligt med helg! Men ser inte fram emot skoldagen...

Sitter iaf nu och lyssnar lite musik, har inte orkat plugga så mycket ikväll...*suck*

Hade tänkt gå och lägga mig nu, är så trött men kommer inte somna än på ett tag så det blir väll fortsätta sitta och lyssna på musik en stund :)

Vi hörs som vanligt i morgon eftermiddag. God natt



...............................


Tror det aldrig har ekat så här mycket i mig som det gör nu för att jag saknar dig så mycket.

hihi snart är det ju helg <3 Oj hur kan man sakna någon så mycket.


Tienes me corazón. <3

spikar  



Av Malin - 12 november 2009 20:11

Jag tittar på mina vingar och ser hur dom trasas sönder ännu mer. Det var länge sedan jag en försökte flyga iväg nu, jag sitter bara och väntar...fast jag väntar på något som nog aldrig kommer.


Vill gömma mig under täcket och försvinna ett tag, det gör så jävla ont i bröstkorgen, vill inte ens andas för att det gör så satans ont. Och det som gör så att jag vill skrika och hålla mina händer för huvudet för att det gör så jävla ont det med är att jag vet att skolböckerna ligger uppslagna breddvid mig men att jag kan inte koncentrera ett dugg av det jag ska plugga på! Jag är så jävla körd i morgon på skolan!

Och vad hjälper en arg lärare mitt djupa, smärtsamma hål som bara river och river mer för varje dag. Nej det hjälper inte alls...

Om nästa vecka blir likadan som de senaste veckorna så kommer den lilla orken som jag har kvar försvinna, jag orkar inte...


-Jag vill trasa sönder det lilla som fortfarande är helt-

 

Av Malin - 12 november 2009 16:20

En dag kvar sedan helg, jippie!

Dagen skola gick ändå rätt snabbt, kanske för att vi fick sluta lite tidigare också :)

Nu har jag tänkt bara ta det lugnt ett tag och lyssna på musik <3 Sen blir det middag och fixa till här och efter det blir det plugga...måste verkligen försöka göra klart det sista nu och inte skjuta upp det till nästa vecka igen :/

Vi hörs lite senare.



....................................


Miss you <3

still pumping heart  

Av Malin - 11 november 2009 22:31

Har nu tänkt gå och lägga mig och sova, fast det blir nog att jag ligger och lyssnar på musik en stund först.

Har gjort bort lite skolarbete ikväll men mer skulle ha haft gjorts...*suck* Det känns som man bara står stilla och trampar...

Nä jag måste sova, kommer annars inte orka stiga upp i morgon. God natt.



..................................



Jag saknar dig så mycket att jag känner mig så tom inombords.

-----------------------------

Varför känns det som allt kommer att bli upp och ner?

fina bär,  



Av Malin - 11 november 2009 21:13

Kan inte koncentrera mig. Hatar mig själv just nu! Kan inte ens plugga. Känner mig så jävla ful så att jag skulle kunna skriva ner ett helt papper om hur ful och trasig jag är. Men då river det extra mycket i bröstkorgen och det gör nog ont just nu, åå den eviga smärtan! Vill bara ha dina varma armar runt mig för det är som att du gör så att smärtan domnar bort då du håller om mig. Saknar dig så det gör ont.

Kan inte låta bli att tänka på hur du inte tycker om någon annan tjej som är så mycket sötare och helare än mig. Jag förstår inte. På skolan tittar jag på alla söta, glada tjejer som passerar och tänker: Men hon skulle passa mycket bättre ihop med ******. Dom skulle säkert ha mycket roligare tillsammans...

Känner mig så liten då.

Jag är ingenting!

eye heart  

Ovido - Quiz & Flashcards