Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 23 april 2009 19:31

kom nyss hem från dansen =) var hur kul som helst, i love it =D

Ska snabbt hoppa in i duschen på en stund sen ska jag iväg till ett par kompisar och vara med dom ett tag =) Tänkte inte ligga i mitt rum hela kvällen och plugga när jag ändå kan rätt så mycket. 


Skriver när jag kommer från kompisarna =)

Hejsvejs <3<3

Av Malin - 22 april 2009 22:49

är så slut i huvet och kroppen nu så nu på direkten blir det att sova. har legat och pluggat rätt länge men sen blev jag distraherad av en söt person. Då menar jag sms killen =] hahaa men lite plugg blev det i alla fall och det är ju bra.


I morgon så blir det en kort skol dag =) Jippe! 

Sen ska jag hem och äta något och sedan iväg igen på dans. =) Måste ju vara aktiv nu och orka med, ni vet. Ta i lite mera =D 


Nu sitter jag och gäspar här. Skriver i morgon efter att jag kommit hem från dansen =)

Ha det bra<3<3


I wish I could tell everybody...but I don't know how!

Av Malin - 22 april 2009 21:43

 Giving up doesnt always mean u weak. Sometimes it just means youre strong enought to let go!

Av Malin - 22 april 2009 17:02

hej på er =) Gud så skönt det var med en kort skol dag =) for hem och slängde mig i soffan och har sett tv tills typ nu =]

Men som sagt, man kan inte ligga och slöa hela dagen när skol böckerna uppe i mitt rum skriker efter att få bli lästa... =/ Gud så skönt det snart blir med sommar lov, inge snö och slask utan bara värme, sol och bar mark =D


Ska i alla fall äta middag nu =) Sen så blir det att pallra mig upp till mina böcker och plugga igen. Det är jobbigt men det måste göras! =/ Brukar jämt skjuta upp pluggningen och tillslut är proven så nära att jag aldrig orkar plugga eftersom jag redan "gett upp hoppet"...men nu har jag bestämt mig, jag ska plugga i god tid nu så jag inte "tappar hoppet" =D 

Och jag måste säga att jag har varit rätt duktig på det även om jag rent utav hatar att plugga. =] 

Nä nu blir det mat...magen kurrar.

Ses.<3<3

Av Malin - 21 april 2009 22:49

har nu tittat lite på tv med familjen och kände att jag fick lite ont i ögonen, tänk om jag behöver glasögon...haha nää.

Har också små städat i mitt rum lite. Känns jobbigt i längden med kläder och annat skräp som ligger på golvet hela tiden. =] Ska nu hoppa in i duschen sen ska jag ta och lägga mig ner i min nybäddade säng, det är så härligt att vara ny duschad och ha en ren bäddad säng att sova i =) 


I morgon blir det ännu en lång skol dag, sen ska jag väll hem och bara ta det lugnt ett tag =) Kanske plugga lite...


Men nu, duschen och sedan sängen =)

ha det bra, vi hörs i morgon <3<3

Av Malin - 21 april 2009 21:12

Vilken dag! En väldigt jobbig skol dag, sen direkt till tandläkaren där dom bara skulle kolla så att allt var bra. Och det var det som tur är så nu behöver jag inte gå dit på ett år igen =] Sen så träffade jag några tjej kompisar på stan på ett fik där det blev en massa skratt och prat, vi gick en stund på stan också och jag hittade bara lite små saker =)


Är jätte trött nu igen! Fan att man ska vara så jävla trött, men jag gissar väll på att det är årstiden som gör det hela =P

När jag kom hem så hade familjen redan ätit så jag sket i att äta middag...orkar inte ställa mig och värma upp mat. Nej jag tog en frukt och en macka istället ;) Har suttit och pluggat ganska länge nu, syrran försökte hjälpa mig ett tag tills hon var tvungen att fara iväg. huvudet är helt slut kört nu, vet inte om jag kan få in någon mer information eller fakta nu i huvudet. haha tror jag lägger ifrån mig böckerna för ikväll och går ner och är lite social med min familia =)


Syns <3<3

Av Malin - 20 april 2009 22:16

shiet, har nog aldrig varit så här trött. Håller då på att somna nu i min härliga säng, men innan jag somnar ska jag ta en snabb dusch =)

Kom hem vid halv 10, jobbigt var det att dansa, tog riktigt i nu för jag har inte gjort det på ganska länge. Som sagt har varit väldigt lat =]


ska verkligen försöka somna tidigt ikväll för i morgon blir det faan en lång dag...PUST! (IGEN!) =]  Först skola som räcker typ hela jävla dagen känns det som! ;D Sen blir det snabbt in till stan, tandläkaren, sen ska jag träffa ett par kompisar och fika lite och sedan hem och när jag kommer hem måste jag plugga! måste, måste, måste, måste...det är så mycket man måste göra, som massa läxor och plugg! men det är inte länge kvar till skolan.

I can make it =)


Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sängen direkt! =)

Vi får se när jag skriver i morgon men blir nog inte förrens jag kommer hem. Och jag vet inte exakt när jag kommer hem, men vi får väll se =)


ha det bra alla <33<3




Av Malin - 20 april 2009 18:49

dunk....dunk...dunk....dunk

Jävla huvudvärk, nu härjar den fritt i min lilla skalle igen! Ajaa ska inte ligga och gråta på golvet för det =P När jag kom hem från skolan så slängde jag direkt väskan på sängen, tog på mig mjukis kläder sen slängde jag mig på soffan. Var så himla slut! Jag vet inte varför, kanske för att det är Måndag? Såg då på tv fram till middagen sen nu sitter jag här i mitt rum med min dator.

Huvudvärken hoppas jag går över snart, tog en alvedon efter middan, hoppas den börjar verka snart! 


Pust! Vill ligga i min säng resten av kvällen, se serien vänner (syrran har alla boxar. Det är 10!) och äta en liten godis påse. Men nej det går inte...Kom på att dansen inte är på onsdag utan idag, danslärarna flyttade dagen den här veckan av någon konstig anledning (?)


Så nu blir det att ta på sig danskläderna och sen hoppa på cykeln sedan trampa iväg till dansen. Pust (igen)! Gud så jobbigt det kändes. Faan så lat jag är...men jag får väll skylla på att det är Måndag och alla vet att på måndagar så orkar man typ inget ;D


Syns efter dans träning =)

Ovido - Quiz & Flashcards