Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 15 april 2009 18:07

jag och syrran kan verkligen laga god mat tillsammans =D Resten av familjen uppskattade den också vilket var bra =)

var så mätt efter maten att jag slängde mig i soffan och har sett tv ett litet tag, ringde pappa för ett litet tag sen också och han ska komma och hämta mig runt 19.00 så jag ska snart packa ner lite saker i en väska =) 


Vi får se om jag tar med mig datorn (har bärbar), det lät som syrran ville låna den när jag skulle vara hos pappa. Men vi får se, jag skriver nog ikväll om jag får låna pappas dator =)


Nu ska jag ta och röra på arslet lite och få något gjort =)

Vi hörs <3

Av Malin - 15 april 2009 15:56

oj vad seg skol dag det var...slutade tydligen klockan 2 idag och efter skolan så for jag tvärt in till stan och köpte en ny foundation, upptäckte i morse att den håller på att ta slut =)

Sen skulle mamma komma och hämta mig i stan, stod i typ tjugo minuter och väntade sen hade mitt tålamod tagit slut så jag ringde och sa med lite irriterad röst att jag tar bussen hem i stället...

Ja, så nu är jag hemma, kom hem för ett tag sedan =) 


Nu ska jag i alla fall hjälpa syrran att laga lite mat =)

ses <3

Av Malin - 15 april 2009 09:06

uppe med tuppen ( känns det som ) .

Jaha, nu var det dax för skola igen...pust! börjar första lektionen halv 10 så jag måste egentligen rappa på nu =)

Trodde när jag skulle lägga mig igår att jag aldrig skulle orka stiga upp men jag är faktiskt ganska pigg nu =)

I alla fall, har en kort skoldag idag, halv 2 tror jag =] hahah jag har inte så bra koll på vårat schema... =)


Ikväll blir det nog att fara till pappa. Vet inte hur länge jag ska stanna där men det blir nog några dagar kanske =) Åh, har inte varit hos pappa på skit länge känns det nästan som. Tur jag får träffa han sen =D


Nä nu måste jag gå. Mamma står i hallen och ropar att jag kommer komma försent om vi inte åker nu. 

Vi hörs senare!

hejsvejs <3

Av Malin - 14 april 2009 22:18

...när man får ett gulligt sms av dej <3


hihi, sprang omkring i mitt rum, städade garderoben, plockade bort saker när jag hör min mobil plinga till...i nästa sekund har jag kastat mig på golvet där mobilen ligger och läser: Hej, vad gör du? :) <3

det är killen jag har pratat om, sms killen ni vet ;D han är så söt =]


har i alla fall snart städat klart mitt rum =] hahaa jag har inte varit snabb men syrran ville något mitt i städandet så jag hjälpte henne sen ja har jag inte haft så bråttom kan man säga =D


Ska i alla fall städa klart mitt rum sen ska jag nog smsa lite och sen kanske fortsätta se några tv serier jag har laddat hem =)


Vi hörs i morgon =)

Byebye <3

Av Malin - 14 april 2009 19:44

Shiet vad jag har shoppat idag! Vart lite underkläder, ett par jeans från Gina, och en tröja från h&m =) Sen lite små grejor, armband, örhängen, nagellack =)

Jag hade jätte roligt, vi fikade på Wayne´s sen och satan vad roligt, min tjejkompis hart världens bästa humor och det går bara inte låta bli att skratta.

Efter stan så for jag hem tvärt, lämnade mina grejor och åt lite mat sen for jag till henne och var med henne ett tag =) 

Vi såg bara på tv och...hihii jag flirtade lite med hennes otroligt snygga storebror. Ååhh man dregglar ju bara =]

haha, ja vi bytte då nummer och vi får väll se om man får ett sms eller om han får ett sms av mig snart =]


Idag på stan så fixade jag lite öl och sånt som jag ska ha när det blir fest, villket inte är bestämt än men det blir i veckan någon gång =D

*Peppad*!! kan man säga att jag är =) Har inte frågat killen som jag smsar med lite då och då om han vill följa med men jag gör nog det i morgon =)


Nä nu ska jag ta och städa mitt rum =)

Hörs senare <3

Av Malin - 13 april 2009 23:48

vart en väldigt lugn kväll i kväll =)  Ändå härligt att ta på sig sina mjuksibyxor och krypa ner i sängen med en popcornpåse och en bra film ;D

hahha men kunde inte koncentrera mig på filmen när syrran kom och gick i mitt rum hela tiden. Letade något som var hennes, hon letade i min garderob om jag hade något hon kunde låna... hon hade nämligen lite beslutsångest av vad hon skulle ha på sig och sånt för hon skulle på en kompis födelsedags fest, haha men det är lite roligt ändå att vara dommare när hon plockar fram ett klädesplagg =D


I morgon blir det ganska lugnt dag också =) Fast ska på stan och shoppa med en kompis, måste ha ett par nya skor. Sen blir det väll att fika på något mysigt ställe, tror jag kommer bli skit roligt =D


Men nu ska jag sova =)

skriver i morgon. 

Hej svejs <3

Av Malin - 13 april 2009 18:54

har nyss ätit lite middag =) Potatis sallad med kött =D Mums!

Hos Angelica så såg vi filmen Australia, den var jätte bra =) hihihi hon hade sett den några gånger förrut men det hade inte jag =D

vi gick igenom dansen också, och blir ffan avundsjuk på henne. Hon är så jävla bra på att dansa, sen har hon jätte stort rum med mycket utrymme =) 

Det är värsta bra för hon har spegel garderobs dörrar så då går det lite extra bra att öva... =D *Avundsjuk*! =]


Tänkte bara ta det lungt ikväll så jag ska leta godis här hemma sen krypa ner och se någon film, eller någon serie =D Ja vi får se =)


ha det bra!

Syns <3


Av Malin - 13 april 2009 15:38

hejhej..

sorry att jag inte skrev när jag vaknade i morse, men nu skriver jag =)

Sitter hos Angelica nu, kom till henne vid halv 2 ungefär =) Vi har suttit och pratat lite och ätit lunch. Jag satte mig tvärt vid hennes dator medans hon och hennes pappa håller på att försöka få igång hennes dvd så vi kan sätta oss och se någon film sen =) 


Nä jag ska kolla igenom vad hon har för filmer på hennes dator.

skriver när jag kommer hem, vid middagstid blir det säkert =)

Ses sen <3

Ovido - Quiz & Flashcards