Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 4 april 2009 00:18

Yes! Fredag och i morgon blir det sovmorgon! =D

Kom nästan nyss hem från några kompisar. Har haft jätte kul, mycket skratt och prat sen såg vi en film =) Kommer inte ihåg vad den heter eller vad den handlar om för vi pratade mest under hela filmen =D


En kompis som jag var med ikväll har nyss blivit ihop med en kille som också var med ikväll....dom är så söta tillsammans och det värmer mig innombords när jag ser dom pussas, hålla om varandra eller bara en liten kram <3

Men samtidigt brinner det inom mig av avundsjuka, har typ aldrig upplevt det där små-mysandet, kramar och pussar. Har som sagt aldrig kännt en annan killes närhet. Jag har så fruktansvärt lätt för att falla för någon, dom behöver bara säga ett snällt ord så viker sig benen och hjärtat slår en volt. 

Men jag skulle nog kalla att jag är "kär i kärleken". 


Nä hörrni! Vi hörs i morgon =)

God natt <3


Ps! Någon som vet hur man lägger in en video från t.ex youtube här? =) Har inte riktigt lärt mig sidan än.

Av Malin - 2 april 2009 22:41

Herre gud, är skit trött så jag snart faller ihop och somnar ;D

idag var skoldagen ganska lång, inte så jobbiga lektioner men lång dag helt enkelt =) Efter skolan så for jag hem och pluggade lite sen var jag på en riktig lång prommenad! Känner mig lite stolt över mig själv! =D

 -------------------------------

Man har gått och väntat på det.

När det väl händer är man inte förbered på det(?)

 -----------------------------------

Å huvudet dunkar nu igen....dunk, dunk, dunk....

Ska sova nu! Vi hörs i morgon. God natt! <3

Av Malin - 1 april 2009 22:40

...Förlänger livet!

Och vännerna är underbart bra på att få en att skratta =D gud så roligt jag har haft ikväll med kompisarna! <3 Hoppade in i duschen när jag kom hem så nu sitter jag och funderar på om jag orkar se en film eller inte...? =)


Har nyss gjort lite sit-ups och jag kom på att jag verkligen måste skärpa mig med all fet mat och små ätandet....inte bra för hälsan, och vikten =/ Magen börjar bukta ut lite och låren ska vi inte ens prata om!

 

usch!...I alla fall, i morgon blir det en till lång dag. Vet inte när jag kommer hem men vi får väll se. Å håll ut Malin snart är det fredag! =D

Nä hörrni! God natt alla <3


Av Malin - 1 april 2009 14:55

Öj! Kom på att det är 1 April idag! =D Skojja nu ordetligt med era nära och kära för det är en sådan dag idag ;D

Av Malin - 1 april 2009 14:44

äntligen hemma efter en lite kortare dag på skolan =) Jobbiga lektioner men som tur är slutar vi tidigare =) I går när jag kom hem var jag helt död! Efter en lång skoldag med jobbiga lektioner så var det fara in till stan och göra några ärenden i några timmar sen hem äta middag och sen somnade jag i soffan helt slut! När jag vaknade så var det bara att sätta sig med lite svenska arbeten...


I morgon så blir det en lite längre dag (igen!)

Å måste hålla ut det är snart helg <3  Är redan så jävla skol trött! Det kommer inte gå bra för mig i gymnasiet. Om jag då kommer in på någon linje, att få ig i ett grundämne är inte det bästa =/ Om jag nu får ig i matte vad gör jag då? 


 Ska snart göra mig klar, ska fara iväg till ett par kompisar =) Planera inför lite festande om nån helg =) Är så jävla peppad!

Känns som man måste få supa bort lite tankar en kväll i alla fall =)  fast nu var det länge sen jag drack, långt före jul i alla fall =) 

 Ha det bra!


Ps! Ge mig Tips om vad jag kan skriva om =) <3

Ovido - Quiz & Flashcards